Τα Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. αποτελούν θεσμό που εισήγαγε το 2001 η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management, ο οποίος αντανακλά και εκπροσωπεί τις υψηλές αξίες και αρχές της επαγγελματικής δράσης της φαρμακευτικής βιομηχανίας.
Διεξάγονται κάθε φορά στο πλαίσιο των εργασιών του Συνεδρίου, καθώς το φαρμακευτικό management διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη διευκόλυνση της πρόσβασης των ασθενών στις θεραπείες, εξασφαλίζοντας την ορθή και ενδεδειγμένη χρήση των φαρμάκων.
Στα Αριστεία βραβεύονται οι βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στη φαρμακευτική αγορά κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών, εκφράζοντας την προσήλωση της Εταιρείας μας στην προώθηση της αριστείας, τόσο σε επίπεδο στελεχών, όσο και φαρμακευτικών επιχειρήσεων.
Ειδικότερα ο θεσμός των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. επιδιώκει…
1. Να αναγνωρίσει, να επιβραβεύσει και να ενθαρρύνει την υιοθέτηση αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας, τόσο στην αγορά του φαρμάκου όσο και των προϊόντων φροντίδας υγείας.
- των δεδομένων κλινικής πρακτικής,
- της παρεχόμενης υγειονομικής περίθαλψης,
- της πρόσβασης σε θεραπείες και υπηρεσίες υγείας,
- της πρόσληψης, τήρησης και συμμόρφωσης της θεραπείας,
- του συντονισμού και της παροχής των υπηρεσιών
Κατηγορίες των Αριστείων
Ε.Ε.Φα.Μ. 2022
Οι κατηγορίες των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. 2022, είναι:
Η κατηγορία αφορά επικοινωνιακή καμπάνια που υποστηρίζει την εισαγωγή νέου προϊόντος ή νέου συνδυασμού προϊόντων στην αγορά των συνταγογραφούµενων φαρμάκων.
Η κατηγορία αφορά:
- Τη διαχείριση ομάδας προϊόντων που αντιμετώπισαν αποτελεσματικά προκλήσεις και ευκαιρίες στην αγορά.
- Την επιτυχημένη αλλαγή εικόνας ενός ή περισσότερων ώριμων προϊόντων (προϊόντα που κυκλοφορούν περισσότερα από 4 χρόνια στην αγορά).
- Την επέκταση γραµµής και νέες ενδείξεις.
H κατηγορία επικεντρώνεται στην ανάδειξη εκστρατειών προϊόντων που ανήκουν στα Μη Συνταγογραφούµενα Φάρµακα (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.).
Η κατηγορία επικεντρώνεται σε ευρείας χρήσεως προϊόντα υγείας και αυτό-φροντίδας (συµπληρώµατα διατροφής, φαρµακευτικά προϊόντα στοµατικής υγιεινής, δερµοκαλλυντικά, οµοιοπαθητικά, ιατροτεχνολογικά προϊόντα).
Η κατηγορία αφορά προγράμματα ψηφιακής επικοινωνίας που αξιοποιούν ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Αυτά μπορεί να αφορούν:
Δράσεις στα κοινωνικά δίκτυα.
Διαδικτυακοί τόποι, εφαρµογές κ.λπ.
H κατηγορία αναγνωρίζει πρωτοβουλίες και ενέργειες που στοχεύουν: στην υποστήριξη ασθενών και στην ευαισθητοποίηση του κοινού για την πρόληψη, διάγνωση και θεραπεία ασθενειών
Η κατηγορία αφορά δράσεις / προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, όπως:
Προγράμματα Υγείας & Ασφάλειας
Φιλανθρωπικές δράσεις
Δράσεις Εθελοντισμού κ.α.
Στην 5µελή Κριτική Επιτροπή των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. 2022, συµµετέχουν οι:
-
Γεώργιος Μπάλτας, Πρόεδρος της κριτικής Επιτροπής
Καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών
-
Θεόδωρος Κοτιώνης
Διευθύνων Σύμβουλος, Bold Ogilvy
-
Μιχάλης Βικελής
Νευρολόγος, MSc in Headache Medicine, PhD, Επιστημονικός Σύμβουλος του Συλλόγου Ασθενών με Ημικρανία και Κεφαλαλγία Ελλάδος
-
Σεραφείμ Ζήκας
Φαρμακοποιός, Γεν. Γραμματέας ΠΦΣ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΙΔΕΕΑΦ
-
Ντανιέλα Μάλο
Πρόεδρος Ε.Ε.Φα.Μ.
Ενημερωθείτε για τους όρους συμμετοχής, την δομή της παρουσίασης καθώς και την διαδικασία αξιολόγησης των συμμετοχών
Οι δηλώσεις συμμετοχής και οι πλήρεις φάκελοι των υποψηφιοτήτων κατατίθενται ηλεκτρονικά έως την Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 17.00. Σημειώνουμε ότι η υποβολή της αίτησης συμμετοχής μπορεί να προηγείται της κατάθεσης του πλήρους φακέλου.